fantastiska appar

Här ovan kan ni betrakta mitt liv. Eller, det är ungefär detta jag håller på med när jag plockar upp min mobil, mina favoritappar helt enkelt. Jag har själv en android men alla appar finns även tillgängliga på App Store. Här kommer dom, från vänster nerifrån och upp:
 
KIK: Jag har nästan helt slutat att smsa utan använder kik istället, som är en gratis smstjänst som skickar meddelande över internet.
Where's my water: Beroendeframkallande spel som går ut på att leda vattnet till Swampys badrum, inte utan hinder.
Tumblr: som tumblr på datorn fast i mobilformat
Pixlr Express: Superbra fotoredigerare som går snabbt. Finns även många snygga filter och texturer där!
Bluefire reader: E-boksläsare med många bra inställningar.
Snapchat: rolig app som ger dig möjlighet att skicka bilder som bara kan visas under en begränsad tid till dina vänner.
Pinterest: inspirationssida som jag verkligen inte skulle kunna leva utan!
Evernote: grym app som håller reda på alla dina anteckningar, var du skrivit dem och när.
2Do: perfekt som packlista, inköpslist eller en enkel att-göra lista.
World of Goo: gulligt (och svårt!) spel som går ut på att flytta svarta "ploppar".
Plauge Inc: ett till spel fast i detta är man ett virus som ska ta död på hela världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Eriksson | 14 år
Hobbyfotograf


Hanna Emilia
Vardag
Vänner
Inköp
Dagens

Pyssel/Mat
Bloggdesign
Animationer

Djur
Landskap
Street
Porträtt
Macro

Tips
Redigering

Favoriter
Nytt
Spellistor
Blandat

December

Wilma
Tova
Julia
Elin I
Simon